Jag har flyttat!
Besök min nya blogg på icanrestwhenimdead.com


söndagen den 27:e mars 2011

Woups! Det blev visst ingen vilodag!

Tanken var att jag skulle ta en vilodag
idag men eftersom så mycket gott har
hoppat in i munnen under helgen så var
det nog bra att det inte blev som planerat.

Dagens träning:
3 kilometer på löpband på 20 min
(sprang för kidsen och bidrog till 300:- till Intersports kampanj, som låg på över 90 tusen innan jag gick därifrån idag)
Gym-Överkropp
Spinning 45 min
och innan jag somnar ikvälll blir
det även en kvällspromenad.

O micro-egg vinnaren hittar ni HÄR!
GRATTIS!!!!!

2 kommentarer:

Singelmamman sa...

Jag har haft tre vilodagar så kommande vecka blir det skärpning. Å andra sidan har jag inte legat helt still, hela tiden. Kram :-)

stort och smått sa...

Nu har jag (äntligen) fört över pengar!