Jag har flyttat!
Besök min nya blogg på icanrestwhenimdead.com


tisdag 8 mars 2011

Träna för de hemlösa (19:e mars)

Den 19:e mars så bjuder World Class Vasastan
på en träningsdag i välgörenhetens tecken.

Träna så mycket du vill och skänk en slant
till de hemlösa. Man betalar efter egen förmåga
(minst 10:- per klass-kontant betalning) och pengarna
går oavkortat till Stadsmissionens arbete i Sthlm.

Reservera din plats på traningsgladje@gmail.com
(skynda för platserna går åt!)

Schema:

09.00 SmoothYoga – Louise Stapel

10.00 Rpm (cykel) ”Ride it like you stole it” – Sofie Soffan Rhodin

11.00 Kampsport – Jaime Paulo

12.00 Feel The Beat (dans) – Louise Stapel

13.00 Functional moves – Jessica Clarén

14.00 Ruffie training – Usama Aziz

14:00 Livestrong (cykel) – Emil Forss

15.00 Yoga – Sofie Lantto

15:00 PT-workshop – Viktor Ehrnholm Larsson

Mer info och klassbeskrivningar hittar du HÄR!

Själv kommer jag gå på samtliga klasser
och jag hoppas att vi ses! <3

6 kommentarer:

Emliscious sa...

Yeah!!!!!!!


<3

Åsa sa...

Å va roligt att du kommer! Och dessutom plöjer igenom hela dagen. Ses den 19e om inte innan. :)

Maribella sa...

ALLA pass?!? Wow!

Christian sa...

OMG, alla pass really? Haha, du är extrem du! =D

Ah, du såg också reklamen?
Jag är fan mållös alltså..Man börjar ju undra vad fan det är för värld man lever i alltså.

Malde sa...

Om du går på alla pass tar jag ett brandmannavarv med dig när isen är borta!

Må så gott!

Chrissan sa...

Stapel kommer från min hometown.;)