Jag har flyttat!
Besök min nya blogg på icanrestwhenimdead.com


onsdagen den 30:e mars 2011

Tack Åsa & Viktor!

Nyss hemkommen efter en mycket trevlig,
energisk och träningsfylld kväll som först
startade med en liten inspiration på Cycle Corner
och som sedan fortsatte och avslutades på Sportlife.

Ett jättetack till Åsa som styrde upp träffen
och till Viktor som höll i kvällens cykelklass.
Riktigt bra musik, uppskattar att Viktor vågade
använda lite tyngre artister och låtar och
inte bara "mainstreammusik" som går i
ett på den lokala radiostationen.

Klassens upplägg var 5-minuters intervaller
med 2 min vila emellan och på slutet
körde vi 30 sekunders intervaller/vila.

(Pssst, jag vill också ha tuffa rosa cykelkläder!)

Sportlifes nyöppnade anläggning i
Hammarby Sjöstad hade mycket trevlig personal
i repan, fräscht och snyggt gym och alldeles
splitternya spinningcyklar (favoritmärket).

(Däremot fanns det ingen plats för att hänga
upp handdukarna i omklädningsrummet,
ingen plats för att torka sig efter dusch
vilket resulterade i plaskblött golv och
inga uttag för hårtork vid speglarna, men
det är små små saker som enkelt kan åtgärdas
och trots att jag arbetar på två andra anläggningar
så säger jag precis som jag har gjort förr:
Jag gillar Sportlife! (Men säg inget till ngn;))

Ett härligt och glatt gäng som tjoade
och skrek under passet.
(Ja, även jag var en av dom!)

På våra cykelstyren fanns en varsin
välfylld och knallrosa goodiebag:

"RIDE IT LIKE YOU STOLE IT"

Vi fick varsin Gainomax efter passet:

O sen vill jag även tacka alla fina
bloggvänner som jag har lärt känna!
Det är verkligen nice att få umgås,
träna, svettas, inspieras och hänga med er!

ALL KÄRLEK TILL ER!

4 kommentarer:

Fru Gårman sa...

Sv. Ja gör det, men skriv att bilden är lånad från mig. :) Det är trots allt min toadörr. ;D

PLuPP sa...

men vaaaaafan.. nu har jag missat nåt skoj tror jag allt ! :(
jag hade oxå velat vart med . ju !
kört så det ryyykt och fått en goddiebag.
Fusk FUsk FUsk

Åsa sa...

Fina du, tack för at du kom med din härliga energi. Men guud jag och Viktor ser verkligen ut som två miffon i rosa. Haha! Det bjuder jag på.

Ursula sa...

Ja st blev det en härligt insprirerande kväll!