Jag har flyttat!
Besök min nya blogg på icanrestwhenimdead.com


lördagen den 19:e mars 2011

STOPPKLOSSEN

Frank har varit som ett ankare hela
kvällspromenaden och de 5 kilometerna som
vanligtvis tar omkring 50 min gick
på nästan den dubbla tiden idag!

Sjukt mycket kalorier brända idag:
2120 (!!!) Fast och andra sidan har jag
också ätit en hel del. Det har blivit
mängder av mackor, med både med mjuk
och hårt bröd som bas. Massor av nötter,
proteinpulver, banan och smoothie.

Nu, tandborstning och sova, imorgon
ringer klockan strax innan sju.

3 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Han vill ju inte....
Känner igen det där, en terrier kan bli lika stönig....
Aldrig en Golden!

Anna sa...

Oj du är uppe lika tidigt som mig idag.. Hoppas att dagen blir super!

Andrej sa...

Haha! Stackars jycke!