Jag har flyttat!
Besök min nya blogg på icanrestwhenimdead.com


fredagen den 25:e mars 2011

SPRING FÖR BARNEN!!!

I helgen (och även idag fredag)
annordnar Intersport Drottninggatan
kampanjen "Spring för barnen".

Sex löpband står uppställda och för varje km
som en kund avverkar så skänker Interport
100:- till rädda barnen! Du kan även få upp till
20% rabatt på hela sortimentet i butiken.
(1km=10%, 2km=15% 3km eller mer=20%).

Så passa på att ta dig in till Stockholm i helgen
och spring för barnen! Alla km är värdefulla!

Träning=Bra!
Träning+ Välgörenhet=Grymt bra!

Jag hade egentligen tänkt att ta en
vilodag på söndag men jag åker in
och springer för kidsen. Gör det du också!

5 kommentarer:

4U2! sa...

Om jag kunde ...
Förresten: mina tänder har varit rejält blåa sista ggr de borstats! ;)
Ser framför mig vilket bländande leende jag kommer att ha om, sa du ca 2 v?

Anna sa...

Åh hade jag vetat det innan så hade jag inte tagit på mig att jobba i helgen.
Bummer!
Spring för mig också!

ylvisen sa...

Låter lysande!

Var köper man en sån där microägg-mockafjong? Vilka butiker säljer. Har googlat lite men hittade inget klockrent tyckte jag, bor i Västerås. Kan man beställa på nätet?

kram ylva

Anna sa...

Vilken bra grej! Jag hade gärna sprungit om jag kunnat. Mer sånt!

Ha en kanonhelg!

Suzan sa...

ylvisen: Från teknikmagasinet, kostar omkring 70:-