Jag har flyttat!
Besök min nya blogg på icanrestwhenimdead.com


onsdag 30 mars 2011

Så gryr en morgon och kommer aldrig åter....

Låg du kvar i en varm och gosig säng imorse?
Kanske snoozade en extra gång, eller två?
Mina klockor ringde klockan fem och en timme
senare var jag och Frank ute och gick.

(Han går förövrigt långsammare än en
pensionär, men det finns bildbevis från
hans semester på landet där han skuttar
och far som en liten valp!-Kommer senare idag!)


Det är något alldeles extra med mornar,
en kylig spänning i luften, en natt som
övergår till morgon på en helt ny himmel..

O med mina favoriter Kent i öronen
startar min dag med mängder av
förväntningar, kärlek och hopp!
Jag skulle inte vilja missa
detta för allt i världen!

O Frank är one lucky bastard som inte
behöver åka till jobbet nu utan
kan lägga sin trötta röv i sängen igen
och snarka igenom hela förmiddagen!

Ha en AMAZING onsdag!

2 kommentarer:

ylvisen sa...

Braaaa start! Skönt!

Du, du kanske svarade nedan någonstans på min fråga var man köpte micorägget? men jag har glömt var jag skrev frågan, läser ju en hel del bloggar och lägger ut frågar lite var stans... Ska vara bättre att hålla koll denna gång så om du vill svar igen så blir jag glad!

kram ylva

Suzan sa...

ylvisen: Jag minns inte vart det var jag svarade men här får du det igen:

Microegg finns på teknikmagasinet och kostar omkring 70:- =)