Jag har flyttat!
Besök min nya blogg på icanrestwhenimdead.com


tisdag 1 mars 2011

Packad med kärlek!

Mitt i sjukstugans elände kom ett stort,
fint och välfyllt paket på posten.
8 påsar med godis (gojibär, mullbär,
alger, mandlar, kakaobönor) och
favoriterna linfröolja samt kokosolja.
(Den sistnämda är GUUUULD att steka pannkakor i).

Ett stort TACK Malin och Herr Bums!

All kärlek till er och det var
precis vad jag behövde just nu!

Återförsäljare till produkterna hittar du på:
www.holistic.se

8 kommentarer:

Anna sa...

Åh va fint! Hoppas att det hjälper dig att bli frisk fort som bara den!

Petra sa...

Räddre i nöden.
Kram

Malla sa...

Men så bra! :)

Kraxpelax sa...

Sexdebatt

Andrej sa...

Pressad apelsin med vitlök? Hjälper inte bara mot vampyrer utan även mot envisa förkylningsvirus baciller.
Och så skall jag dansa en rysk medicindans för att jaga iväg allt ont ur din kropp (inte ditt jävlaranamma, alltså)... hugabugga vikka pikka sinsjadin valadin!

Anna Drott sa...

Vilken glädje att få ett sådant paket! :)

Kram

Sus sa...

Men stackare =( Inget annat att göra än att vila. Krya!

Åsa sa...

Det där är kärlek! Malin och herr Bums är fantastiska. Krya på dig!