Jag har flyttat!
Besök min nya blogg på icanrestwhenimdead.com


torsdag 3 mars 2011

O Frank bara sover...

Minns ni morgonens tröttmössa?
Inte mycket som har hänt på den fronten
idag, Frank är fortfarande lika sömnig.

O även fast vi båda hellre bara vill
blunda och snarka högt just nu
så måste vi ut på en kiss- och bajsrunda,
(inte jag alltså, eller jo, jag MED Frank),
och sen blir det, för min del, en "dusch-runda",
(jag är ju så hysteriskt rolig ibland),
och två minuters eltandborstning
(det är iallafall efter minst 2 min gubben på
displayen blir glad, efter 3 min flirtar han men
ikväll klarar jag mig grymt bra utan flirt),
innan vi får säga godnatt.

Big Brother vrålar i bakgrunden.

Vart har dom hittat alla luftskallar någonstans?

4 kommentarer:

Sz sa...

Sov gott, ni söta ;o)

Anonym sa...

Hahaha, ja, vilka stjärnor de har kastat in i detta hus.......som står på vår parkering på jobbet, helt galet att veta att ett gäng "galningar" bor där jag parkerar min bil varje morgon...men då sover de garanterat, de verkar ha tuffa nätter ;-) Ha en bra helg, så ses vi i de svettiga lokalerna snart i gen ;-) //Pia

Anonym sa...

Japp-ingen underhållning what so ever! I have an offer you cant refuse...host host 2 tickets to METALLICA!!!! Jag har inhandlat hela 6 biljetter och tänkte fråga er först om ni vill haka på? Förband; Slayer, Megadeath och Anthrax!!!!!! OH MY GOD!! Puss från grannen s

Suzan sa...

grannen: Vi hakar! =)