Jag har flyttat!
Besök min nya blogg på icanrestwhenimdead.com


måndagen den 14:e mars 2011

My fist in your face!

Kvällens Combat var riktigt nice!
Maxpuls på 180, medelpuls på 154
och en total förbrukning på 719 kcal!

Flavia är awesome och jag fick äran
att pressa ur musten deltagarna med
de tre sista låtarna. Kiyaah!!!

"This is hardly worth fighting for
But it's the little petty shit that I can't ignore
With my fist in your face and your face on the floor
It'll be a long time coming
But you got the message now
Cause I was never going
Yeah, you're the one that's going down
"

Matrapport:
Proteinsmoothie, micro-ägg med kaviar,
fiskgryta med couscous, kvarg med saft
(bilden nedan), proteinbar, proteinpulver och päron.

7 kommentarer:

Petra sa...

Läcker du ser ut! Sov sött.

soffan sa...

Haha, yeah! GÅR det att köra den utan att *skrika* med ;) ??

Andrej sa...

Vems låt??

Kicki sa...

Snygg bild!

Suzan sa...

soffan: Jag skriker jämt! ;)

Andrej: Sick puppies (låten heter your going down).

Anonym sa...

Wow, cool bild!! men du är alltid cool på dina bilder:-) Hoppas du får en bra dag, solen strålar och himeln är blå, kan inte bli bättre...jo lite, kan slippa ont i ryggen :-( Kram/Pia

Jag rockar fett! sa...

Wow, cool bild!

Såg att du varit i krokarna (västerås) för några dagar sedan, hoppas staden visade den fina sidan!

kram ylva