Jag har flyttat!
Besök min nya blogg på icanrestwhenimdead.com


tisdag 22 mars 2011

Mat-/motionsrapport 22/3-2011

Bara tre timmar kvar på denna tisdag
och här kommer dagens rapport:

Frukost: Keso, bär och hackad mandel
Mellanmål: En apelsin
Lunch: Räk-sallad med ädelostsås
Middag: Ca 100 gram skinka, 2 kokta ägg
och en sås gjord på kvarg och senap
Efter träningen: Proteinpulver
Kvällsgott: En näve vita mullbär

Motion: 5 km morgonpromenad
+ 55 min spinning, totalt 972 kcal!

Ett stort tack till A som smsade:
"Grymt pass idag, skönt att
få kötta på, länge sen sist"

och J som skrev:
"MVG+"

Vilka fina kunder! TACK! :*

2 kommentarer:

Susjos sa...

va duktig du är!!!!

stort och smått sa...

Åhnej, vad skulle jag klickan in här nu för? *huuungrig*

Och pulver, jag funderar fortfarande. Jordgubb är ingen favorit... Jag funderar lite till. Hinner det ta slut får jag skylla mig själv.