Jag har flyttat!
Besök min nya blogg på icanrestwhenimdead.com


tisdag 22 mars 2011

Magisk tisdagsmorgon!

Eftersom jag gick och la mig vid 22-tiden igår
vaknade jag relativt utvilad imorse
när klockan ringde (05:30).

En snabb titt på termometern visade strax
över 5 plusgrader och jag stoppade i mig en
koffeintablett och drog på mig gympaskorna.

En magisk himmel mötte mig utomhus!

Trots några stopp för att fotografera,
höja volymen (JAG ÄLSKAR KENT),
kasta ut småsten ur skorna och snyta mig
(förvandlas till fröken snorpöl när jag tränar),
så blev tiden 44 min och 25 sek!

5 km, 319 kcal brända och maxpuls på 137.

En skål med keso, bär och hackad
mandel får bli dagens frukost.

O svettfläcken bak i ryggen kan också bekräfta
att denna morgon var, precis som jag skrev i titeln,
M-A-G-I-S-K-!

Kärlek till er!

3 kommentarer:

Petra sa...

Bättre morgon kan man väl knappast få. Som alltid lika härligt att läsa hos dig.
Kram

Melinda sa...

Härligt!! Ha en fortsatt härlig dag!

Nybörjarlöparen (Peter) sa...

Kärlek till dig också.
Bra jobbat.
Kram