Jag har flyttat!
Besök min nya blogg på icanrestwhenimdead.com


torsdag 10 mars 2011

Kvällsmackor!

Frökusar med smör, phillie-ost,
avokado, salami, röd paprika. Mums!

O i övrigt får ni ingen mer specifik
matrapport, det har åkt ner både
smörgåstårta, naturgodis
och annat grymt gott men onyttigt.

Återigen är jag tacksam över att det inte
finns luktblogg. Efter kvällens Bodyshape
och Core (samt Box som jag höll i)
luktar jag långt ifrån hallon.

Sista arbetsdagen imorgon och
helgen bjuder på filmkväll hos Jocke
(Bioaktuella Black Swan),
spinningklass i Huddinge, personalfest
med gymkollegor från Huddinge
och 80-års kalas i Västerås.

Fullt ös!

Nu hoppar jag in i duschen och
sen har jag en skön dejt med kudden!

Natti! :*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Filmen är alltså införskaffad på lagligt vis... Vi vill ju inte att någon ska tro nått annat ;)

/J

Änni sa...

fiiin film ;) // ANNA

Petra sa...

Är sugen på den filmen också.

Ha en strålande fredag.
Kram