Jag har flyttat!
Besök min nya blogg på icanrestwhenimdead.com


måndagen den 28:e mars 2011

KVÄLLENS OUTFIT!

Bodypump och Bodycombat utfördes
i denna outfit! Färgglatt och matchande!

Jag tycker det är roligt att träna i
kläder som jag tycker är snygga och trivs i.

Däremot fick jag en skum blick och
ett ganska högt skratt av en man i centrum
innan passet (hade ärenden och åkte ombytt),
men det är ju trevligt att man sprider glädje. ;)

Mat som jag har ätit idag:
08:00 Keso med varma hallon
12:30 14 bitar sushi
16:00 Dalblads proteinbar
19:30 Proteinpulver och en banan

6 kommentarer:

Sara sa...

Hela du bara spritter av glädje! :)
Ljuvligt!

Emma sa...

Oh, vad härligt färgglad du var!

Förresten, hur lång är du?

Malla sa...

underbart! :D

JoHo sa...

Superhärlig outfit! Vårigare är svårt att bli :)

Suzan sa...

Emma: Jag är 169,5 (viktigt med den där halva cm:ern=)

Anna sa...

Åh jag älskar skorna. Vart har du köpt dom?