Jag har flyttat!
Besök min nya blogg på icanrestwhenimdead.com


torsdag 24 mars 2011

KAN MAN BLI ANNAT ÄN GLAD!?!

Åhhhh, man kan ju inte bli annat
än GLAD i rosa skosnören!!

Mer att glädjas åt:
Sista arbetsdagen denna vecka
Sushidejt imorgon
Fint väder
Sommartid i helgen
Trippelklass på hallen ikväll
Bloggen som har gett mig
fina vänner och underbara läsare
Kent (musikgruppen)
(som förövrigt spelades så högt på morgpromenaden
så det vibrerade i hela bröstkorgen! NICE!)


Berg och Dalvana
-Kärlek!


Avstånd: 5 km
Tid: 41 min
Kcal: 295
Max/medelpuls: 144/114

5 kommentarer:

4U2! sa...

Härligt att du orkar gå lite för mig också! ;)

Petra sa...

Underbar start på dagen. Du är sådan energiknippe!

Singelmamman sa...

Och jag blir glad av dig. Kram

Lotta sa...

Herrejäklar människa vad du promenerar/powerwalkar snabbt! :) Bra jobbat!! Jag har orangea, lila och gula skosnören. Himlars piffigt.

Anna sa...

Like your style! KENT, Sushi, träningsglädje.. :)