Jag har flyttat!
Besök min nya blogg på icanrestwhenimdead.com


söndag 13 mars 2011

Kalasbilder!

Nyss hemkommen från 80-åringens partaj!
Det serverades kallskuren buffé och ett gigantiskt
kakbord med tillhörande fyr-vånings-tårta:

Det skålades:

O posades:
(Visst är den här lilltjejen
ruskigt lik Mia Skäringer!?)

Sveriges snyggaste 50+are:

Jag fick lite extra skön behandling:

O sprang på en kändis!

Nu blir det packning av morgondagens
träningsväska, plugg av combat
(kör några låtar imorgon kväll) och
förhoppningsvis hamnar jag i säng innan det
hinner bli måndag! Tidig morgon väntar då
bilen ska lämnas in på service!
Sov gott! :*

2 kommentarer:

Kicki sa...

DEt var roligt att få träffa dig! Jag lånar bilden för den är väl min också:) Kram

Anna sa...

Gillar bilden på Kicki och dig :)