Jag har flyttat!
Besök min nya blogg på icanrestwhenimdead.com


onsdagen den 9:e mars 2011

Godmorgon lill-lördag!

Jag vaknade med världens godaste
gris i ansiktet imorse och ville hellre
ligga kvar att gosa men jobbet kallar.

Lill-lördag. Visst börjar veckan kännas
lättare på onsdagarna? Det är liksom
bara vägen mot helgen nu till skillnad
mot måndagar då man snarare jobbar
från helgen som har varit.

Ikväll blir det dejt med Bondis man
(och pulverförsäljning) och efter
det en svettig spinning! Nice!

Vad gör du idag?

7 kommentarer:

Maribella sa...

Jobbar, tränar och längtar efter sol och värme....

Petra sa...

Härlig bild och godmorgon.
Här bli det vab, träna och äta sushi middag!
Kram

Anna sa...

I normala fall brukar onsdagar kännas som att slutet på veckan börjar. Men just den här veckan innebär det att 6 dagar jobb inleds..

Martina sa...

Haha underbar bild! Frågan är bara vem av er är tröttast på morgonen,du eller Frank? :)

Anonym sa...

Godmorning :-)
Pigg och glad efter testat en god jorgubbsproteingdrink innan mitt morgon pass i källaren på crosstrainerna , motionscykeln, pilates-situps, samt utfall med hantalar och biceps. Nu kan dagen börja. Hoppas du får en toppen dag och en bra spinning i kväll ;-)
//Pia

Anonym sa...

Hahaha, skriver för fort, har ju stavat som en annan analfabet, tur man inte har en blogg ;-) //Pia

JoseFin sa...

Jag ska skina ikapp med solen , leta jobb jag :)
ska du på party på huddingehallen på lördag ??