Jag har flyttat!
Besök min nya blogg på icanrestwhenimdead.com


torsdag 17 mars 2011

GALET BRA GREJ!

Micro-egg-kokaren är verkligen galet
bra och jag får tacka FRIDA för tipset
för det var pga ett inlägg hos henne som
jag fann den och köpte mig en egen.

Jag sparar tid på morgonen, det
smakar gott och det är superenkelt!

Ett stort plus är att den går att
diska i maskinen också.

Jag har tidigare lottat ut ett micro-egg
här i bloggen och den gången var det
Rysken som hade tur och vann!

Nu har du som bloggläsare chansen att
vinna igen, sista tävlingsdagen är den 27:e.
Klicka HÄR för att tävla!

Nu, efterlängtad frukost!

Micro-egg med kaviar och en skål med
keso, varma hallon och pinjenötter.

2 kommentarer:

frida sa...

Varsegod för tipset! Nu har dem börja spridas i min klass också. Många som faller pladask för den! Kram

Huskatt sa...

Till muffins man köper på macken behövs ingen äggkokare...hahahaha, skojar, det där verkar vara en fiffig liten sak!