Jag har flyttat!
Besök min nya blogg på icanrestwhenimdead.com


fredag 18 mars 2011

FREDAGSMAT:

Fredagens matrapport:

Startade morgonen med
två stycken äggknäckemackor...

(Tackade nej till wienerbröd och kaffe
på jobbet och drack vatten istället)


... lyxade till det med en fantastisk lunch
favoritsushihaket....

(hett tips; de två gyllenbruna godbitarna
längst upp till höger heter "lillebror",
flamberade nigiri som smakar gudomligt!)


...fyllde på med en banan efter kvällens pass...

(Spinning/Core, som jag också höll
i, totalt 580 kcal brända!)


... och till filmen blev det en skål
med keso, micrade bär,
kokos och pyttelite sötningsmedel!

(De blev för övrigt filmen 2012 som SÖG!
Se den INTE, riktigt överdrivet, töntigt,
osannolikt, långtråkigt och bara blä!)


Nu ska jag packa väskan inför
morgondagens träningkonvent.

Det blir rpm med Soffan, kampsport,
funktionell träning med Jessica
och spinning med Emil!

Ser fram emot inspirerande pass och
riktigt energiska människor!

Hur ser du till att ladda dina batterier under helgen?

2 kommentarer:

skinny2011 sa...

Har varit sugen att se den filmen länge. Inte så bra ändå då kanske...
Ägg och knäckebröd är verkligen mättande och gott som frukost eller mellanmål. Lycka till med allt!

Anna sa...

Älskar också knäckemackor med ägg!! (Men jag har majonäs eller mjukost på också)