Jag har flyttat!
Besök min nya blogg på icanrestwhenimdead.com


måndag 7 mars 2011

Filmtips: BURIED

I helgen såg jag denna film.
Filmen handlar om en snubbe som
vaknar upp instängd i en låda.

Han vet inte vart han är, han har
begränsat med luft, endast en mobil med
begränsat batteri och kan inte ta sig ur lådan.

Ja ni hör ju själva, det låter ganska trist.
O om inte annat så var det en billig film att göra
då dom inte behövde speciellt många skådespelare.

Jag tyckte väl inte att filmen var så jättebra.
Ganska konstig faktiskt och det enda som kändes
genomtänkt var slutet (som jag dock inte ska avslöja).

Har du sett filmen?
Vad tyckte du?

8 kommentarer:

Kicki sa...

Inte sett men hört att den är dålig!

Viktfixerad sa...

Trist att den inte var bra, låter ju så spännande och cool affisch. En film med lite samma tema (ensam kille sitter fast) är "127 timmar" som jag tyckte var riktigt bra och välgjord.

Andrej sa...

Min sambo vill se den. Jag lade in veto, och vi såg Shutter Island istället, som hon avskydde. Så nu blev jag "skyldig" henne en film. Uff...

Jenny Andersson sa...

Hatar såna där ångest filmer där de blir begravda levande:( Däremot såg jag the American med George Clooney..denvar bra:) kram kram

Christian sa...

Har sett både denna och 127h!

Tycker definitivt att Buried var bra! Iaf bra mycket bättre än 127h..Okej var den sistnämda baserad på en verklig händelse så det är ju lite freaky, men föredrar ändå första filmen mycket pga av Ryan Reynolds är lite utav en favorit oavsett film. ;)

Anna sa...

har sett den och gillade den inte, dåligt slut också :)
Som du säger billig film och göra!
Skönt och se att du är fisk igen!
Kram

Lindsey sa...

Jag tycker inte alls den var bra eller spännande. Ganska tråkigt, ärligt talat.

JoseFin sa...

DET är en film jag inte ska se hör jag !!!
fy fan.. får ANDNÖD bara av tanken :S

haha, jorå gammal tant är sådär töntig.

Däremot så checka "The next three days" om du ej sett den !
Eller
"Due Date" asrolig !

KRam på dig och du, var fan på tin du blev frisk gumman !! ;)