Jag har flyttat!
Besök min nya blogg på icanrestwhenimdead.com


torsdag 31 mars 2011

Ett jävla utnyttjande!

Det har utnyttjas en hel del här imorse!
Jag drog med mig Jocke för att
slippa hålla i Franks koppel.....

....Jocke kom bara för att han ville
ha en ny fin och grymt bra shaker.....

.... o Frank ville bli buren på!

Men det är väl det man har vänner till? ;)

En timmes promenad, 246 kcal brända
(man borde fan bränna mer när man släpar på 17 kg gris!)
Maxpuls på 140 och iskalla fingertoppar
i minst en timme framöver! Phew!

7 kommentarer:

JoseFin sa...

Din lille griiiis Frank är så förbaskaat SÖÖÖÖT ! :D

Petra sa...

Grisen är så himla söt. Det ser lite kallt ur så jag förstår att han ville bli buren. Kallt om tassarna fattar du väl!?

Christer Barregren sa...

Naaaw, lille Frankie... snygg flaska förresten, men du vet - det är insidan som räknas ;-)

Martina sa...

Frank är fasen sötast i världen!!

ylvisen sa...

Nice!

Tack för ägg-svar, NU har jag lyckas se svaret :) Tack!

Anna sa...

Haha nu måste jag ju erkänna att jag blir nyfiken på vilket lag du håller på?!

Och sen så måste jag bara fråga vart du har köpt dina ruggigt snygga nikeskor? Dom grå/gröna/gula.

Suzan sa...

Anna, det vågar jag ju inte säga till dig! (AIK), de nike-skorna du syftar på (har ju tusen par till;) fick jag när jag gick på Nike-konventet men dom finns i butik också, nike free heter dom=)