Jag har flyttat!
Besök min nya blogg på icanrestwhenimdead.com


torsdag 31 mars 2011

CELEBERT BESÖK!

Herr Bums är på besök i storstaden och
passade på att besöka ett av mina core-pass.

Han visste dock inte innan vad som
väntades och trodde att "core" var
något skuttigt och lyckligt gympapass, tji
fick han och en halvtimme senare var
Herr Bums både chockad och nersvettad!

Jättekul att han kom förbi och
jag hoppades att han uppskattade
förortsbesöket!

Som om det inte vore nog med att ha
en kändis på sitt pass, så fick jag även
mumsiga presenter! TAAAAAACK!!

(Tog faktiskt de sista mullbären idag).

Dagens mat och motion:

Yoghurt med gojibär, mandlar, mullbär,
blåbär, hallon och linfrön.
En mango. Tonfisk med tomater, avocado
och koost (ja, alltså, KO-OST, Muuu....).
Rawbite, info om denna hittar du HÄR.
Två mjuka mackor med kaviar och micrade ägg.
En näve valnötter. En proteinnbar och en stor
näve med Holistics cashewnötter.

En hel del kalorier som hoppat in i munnen,
men även en hel del kalorier som hoppat ut
också (fast inte ur munnen;), totalt 1083!

Träningsplanerna blev ändrade och istället
för att delta på Bodyshapen så fick jag vik:a
på Spinningklassen vid samma tid (yaaaay!!)

Efter det körde jag mina två ordinarie pass,
Box och Core och under Box-passet hade jag
även en tävling och deltagaren som stod längst
i plankan (på tå) vann en gympapåse!


Nu ska jag hoppa in i duschen,
(Varför tar det alltid så lång tid?!)
packa ur träningsväskan och
gå och lägga mig. Sov gott!

2 kommentarer:

Christer Barregren sa...

Jag är fortfarande i chock haha :-) Men kul var det ändå!!!

Jojohanna sa...

Skön träningsdag! Jag har också svårt för att komma in i duschen när jag kommer hem från kvällspass. Men eftersom jag är självbo, så brukar jag fuska ibland när det ändå är dags att byta lakan och duscha på mörrönen istället.... Lite blä, but ändå. :)