Jag har flyttat!
Besök min nya blogg på icanrestwhenimdead.com


onsdagen den 23:e mars 2011

5 km löping + 45 min spinning = 853 kcal!

Träffade Jenny tidigt imorse för en
löpdejt och lite axelövningar.

Det tog 31 min och 44 sek att avverka
5 km på bandet och brände 388 kcal.
(Maxpuls183, medel 150).

Som vanligt gick löpningen trögt.
Jag analyserar.
Analyserar smärtan i fötterna, i benen,
i ryggen, i armarna, i huvudet.
Jag analyserar andningen, svetten,
och kan inte sluta tänka på hur jävla
tråkigt det är att springa!

Som tur var sa Jenny åt mig att dra
igång ipoden och jag avslutade mina
sista tre km i riktigt hög fart till
denna fantastiska final-låt!

Tack Jenny!

(hett tips, klicka på bilden och kika
uppe i högra hörnet så får ni se lite naket...;)


....................................

(GJORDE DU DET OCKSÅ!? SNUSKO! :P)

Kvällen avslutades med 45 min spinning
och till skillnad från gårdagens klasser som
var väldigt uppskattade så var jag inte alls
omtyckt idag. Jag hade kunder som förde
en hög dialog med mig under passet och ville
ha hjälp med inställningarna mitt i
uppvärmingen (trots att jag redan hjälp till innan),
kunder som tyckte att jag inte skulle flåsa i micken
(sorry för att jag andas liksom) och
kunder som tyckte att det ALLTID spelas för
hög musik i spinningsalen!!!


Inte lätt.

Men men, ibland måste man kanske ha dåliga
klasser för att verkligen uppskatta de bra klasserna?

Dagens käk:
Youghurt med massa gott
(goji,mullbär,nötter,bär, m.m.)
Proteinpulver
Tonfisk med ris och tomat
3 knäckemackor med kaviar och ägg
Yoghurt med nötter och bär
Mandlar och gojibär (en varsin näve)
Proteinpulver


Inga kommentarer: