Jag har flyttat!
Besök min nya blogg på icanrestwhenimdead.com


söndagen den 20:e mars 2011

1307 brända kcal!

Nyss hemkommen från Hallen där det
blev en svettig söndagskväll med trippelpass.

Bodypump
Spinning
Core 30

Tack Anna och tack till mig själv för
de förbrukade kalorierna som idag
hamnade på 1307 (inkl förmiddagspromenaden).

Under corepasset kom jag och tänka på min
goda frukost och blev grym sugen, så
det fick bli en sån skål nu till kvällen också:

Nu kickar vi igång en ny härlig vecka som
fylls av träning, energi, god mat och
förhoppningsvis massa SOL!!!

5 kommentarer:

Bondbruden sa...

Oh vad härligt, njuter av att du haft en bra dag, för jag har just pajjat knät...bääää!

10Sekunder sa...

Vårjogg tillsamans med storebror
1954 kcal ;-)

Martina sa...

Tack för igår hörrudu! Det var VÄÄÄLDIGT trevligt! Kraaam

Anne sa...

LOVELYYYYY
Själv har jag pga av benhinneinflammation bara avverkat 10 minuters löpning idag
Säkert inte många kalorier...men jag har garvat sjukt mkt idag, och har hört att sånt också förbränner...så då kanske dagen artar sig liksom
:-)

Ozzys mor sa...

Va bra att sjalen dök upp! Kram =)